Regeringen køb og salg på internettet

Global Insight, en førende økonomiske og finansielle forecasting selskab, (tidligere DRI-WEFA), hedder det, at alle forvaltningsniveauer (føderale, statslige og lokale) bør se støt stigninger i indkøb af varer og tjenesteydelser gennem år 2009.
Kreditorer villige til at forpligte sig til at sælge til regeringen kan høste fordelene af dette planlagte offentlige udgifter.
Af samme grund, kan statslige organer mulighed for at udvide og modernisere deres indkøb programmer høste frugterne af øget produktivitet, og en reduktion i omkostningerne for varer og tjenesteydelser.
Hvis du er en virksomhed søger at effektivt markedsføre din varer eller tjenester, øge salget og modtage målrettet salgsmuligheder, eller hvis du er en regering agentur søger at forenkle din indkøbsproces og øge kreditor konkurrence, findes der masser af muligheder i dagens online indkøb markedsplads.
Kreditorer: Overveje at sælge til regeringen
Hvis du ikke har overvejet at sælge til regeringen, går du glip af. Med tidligere hændelser som oprettelsen af Department of Homeland Security, og opbremsning af private sektors økonomi, fokuserer flere virksomheder på at gøre forretninger med regeringsorganer. Tro det eller ej, er den mest pålidelige komponent af økonomien lige nu regeringen.
Den amerikanske føderale regering er den største køber i verden, og statslige og lokale regeringer udgør ofte en stor procentdel af deres respektive markedspladser i mange byer, regeringen beskæftiger flere mennesker og køber flere produkter og tjenester at enhver anden enhed.
Gøre forretninger med regeringen er ikke kun for corporate giants, enten. Den amerikanske Small Business Administration (SBA) hjælper med at sikre, at små virksomheder få en vis procentdel af alt regering køber. Og trods budget crunches i mange kommuner, statslige og lokale offentlige udgifter fortsat den største i ethvert indre marked i nationen.
Beslutte, om at byde på en regering kontrakt kan have vidtrækkende og langsigtede konsekvenser for virksomhederne. Det er afgørende at træffe den rigtige beslutning – en beslutning, som bidrager til sundheden for en organisation. Hvis en virksomhed beslutter sig til at byde, skaber det mulighed for at tjene penge, forbedre dens omdømme, få erfaring og cement et forhold med en ny storkunde.
Hvor skal kreditorer Start?
Der er bogstaveligt talt titusinder af køber agenturer til at beskæftige sig med, og det er svært at vide hvor man skal begynde. Byde på lukrative regering kontrakter er desværre en meget decentral proces. Virksomheder anvendes til at være på en agenturets byde liste for at blive underrettet om en køber mulighed.
Nu, med udvidelsen af elektronisk regering og de seneste offentlige initiativer opfordrer agenturerne til at gennemføre online indkøbssystemer, mange agenturer gøre Flyt til e-udbud. Dog selv med denne flytte til online-indkøb, kan at identificere målrettede bud stadig være meget udfordrende for virksomheder.
Finde og overvågning bud bekendtgørelser er vanskeligt, fordi de er skrevet i så mange forskellige steder, og ofte ikke godt organiseret. Din virksomhed kan bruge megen tid surfing fra ét websted til den næste forsøger at opspore de rigtige bud muligheder.
I et område af regeringen budgivning, men har et forsøg på at oprette en regering-dækkende punkt af indrejse web site resulteret i en Internet Køb marketplace kaldet FedBizOpps. Fra 1 oktober 2001 kræver den føderale regering føderale agenturer til at bruge dette system til at bogføre alle deres muligheder, forventes at overstige $25.000.
Selv om ingen sådanne centrale websted findes for over 87.000 staten og lokale offentlige organer i landet, er der tjenester, der svarer til en virksomheds kriterier med agenturet bud på internettet og derefter sende disse oplysninger direkte til dem via e-mail.
Fordelene ved at bruge et bud matching service er nærmere beskrevet af Tammy Axlund, en marketingchef med Midland ressourcer, der siger, “(ved hjælp af et bud) service har hjulpet os bygge en national database for at holde styr på industrien begivenheder i hele landet, snarere end bare vores region. Vi har også været i stand til at vinde et par bud som vi havde ingen forudgående viden.”
På samme måde, Teresa Eastman, indersiden salgschef for nøjagtig sikkerhed distributører, Inc. “jeg ikke længere behøver at tilbringe mine dage ser ud nemlig bud individuelt, en nål i en høstak så at sige i stedet (tjenesten bud) kan det hele og sender dem til mig dagligt.”
Mens ingen service kan give din virksomhed med hvert bud lejlighed fra hver stat og lokale regeringsorgan, bud matchende tjenester i høj grad reducere en kreditors tid og penge, giver mulighed for ekstra tid til at reagere på bud.
e-indkøb fordele for regeringen: Spar tid, Spar penge
I den seneste tid havde de fleste agenturer til at kopiere og indlevere deres bud pakker til enhver leverandør, der har anmodet om dem, selv om mange ville beslutte ikke at byde. Ved hjælp af en online e-indkøb system tillader agenturer til simpelthen give leverandører en elektronisk meddelelse om deres muligheder. Dette resulterer i en enorm besparelse i Porto, papir og tid.
Der har også været nye bestræbelser på at forenkle hele indkøbsprocessen for regeringskontorer. For eksempel, har mange agenturer indkøbssystemer tilpasset til dem ved hjælp af internettet, drevet af behovet for at videregive. Organer brugt til at være forpligtet til at reklamere for alle deres anmodninger om tilbud i avisen. Men i de seneste år, vedtægter i mange stater ændret til at tillade reklame på nettet i stedet – der opfylder køber afdelinger at offentliggøre kontraktoplysninger.
Mens udstationering bud oplysninger kan synes som en masse arbejde, er det ikke en dubletter proces for regeringskontorer fordi deres websteder tjener en dobbelt rolle som et middel til offentliggørelse, og som deres primære dokumentarkiv. Og som regel kun en minimal personale er forpligtet til at holde hjemmesiden ajour.
Karen Storm, direktør for indkøb til Albany County, NY, forklarer der siden tiltrædelsen Capital Region køber Group, en e-indkøb system i upstate NY, “… vores kommune har strømlinet bud distribution og vendor notifikationsprocesser. Dette har frelst os timer repetitive kirkelige opgaver og betydeligt har reduceret vores udgifter til kopiering og mailing. Vores forhandlere elsker systemet fordi det giver dem omgående adgang til vores oplysninger med ringe eller ingen omkostninger.”
City of Rochester Hills, Michigan, rapporterer lignende fordele, forklarer, at de har realiseret en besparelse på over $355,000 ved at bogføre cirka 85 henvendelser fra januar til juni 2004 på deres e-indkøbssystem, Michigan mellemstatslige Handel netværk. Og Santa Rosa County School District indkøb afdelingen, som har brugt en e-indkøb system siden 2000, siger: “den største fordel vi har indset, er at vi ikke længere skal administrere vores tilbudsgiver liste. Vores gamle tilbudsgiver liste var vokset til over 20.000 leverandører, hvoraf aldrig reageret på henvendelser. Administration af listen var en byrde, som vi ikke gå glip af!”
Mange virksomheder har arbejdet med indkøb afdelinger, til at oprette tilpassede e-indkøb systemer som de, der er beskrevet ovenfor, at forenkle og fremskynde hele indkøbsprocessen. Og det bedste er, de gør dette uden beregning.
E-udbudssystemer giver mange fordele for kreditorer samt. Leverandører blot registrere sig online med et system og skabe en profil specifikke for deres produkter og/eller tjenester. Kreditorer derefter modtage straks meddelelser via fax eller e-mail hver gang bud udstedes der matcher deres profil og får mulighed for at reagere på tilbud pr. fax eller e-mail.
Systemer som dette kan redde virksomheder betydelige mængder af tid samtidig øge salget, det er også en god måde for skattekroner til at hjælpe vokse virksomheder af alle størrelser og generere nye profitcentre. På samme tid fordel regeringsorganer ved faldende deres udgifter, at få mere kontrol og forenkle indkøbsprocessen.
Hvad du venter nemlig? Den nye æra af “e-indkøb” er her, og det har betydeligt strømlinet hele udbudsprocessen for både købere og sælgere ens.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *